Fredag 19/2

Ännu en Fredag :)

Vi hade sovmorgon som vanligt, man får bara sova 1 timme längre. Inte mycket, men alltid något antar jag. Började med Spanska, väldigt dryg lektion. Sen var det lunch, men vi åt inget... Det var korvgulasch, Usch!
Nästa lektion var Bild, och vi visste att Maggan var sjuk och vi har bytt tider med henne, så vi gick till Bilden och kollade om Roger visste det eller inte. Det gjorde han såklart inte, men då tog han lunch och vi började rita och sånt. Allt som allt hade vi 1 timme och 40 minuter bild ! ;)
Jag målade ögat som jag ritade igår, kan det typ huvudet nu. Det är det som är bra. Om jag ritar av någonting så kan jag rita det utantill efter. Min tavla är typ klar nu, ska måla på kanterna bara, så det inte ser dumt ut om man skulle hänga upp den.

Sen hade vi tråk-SO, och den här gången var Äckel-Jonas lite extra vrång :(.. Skitsur var han! Iaf så tycker jag att jag och Sara har riktigt kommit igång med arbetet.
Sista lektionen var Engelska, lika tråkigt som svenska. Det är så mycket jobb med Tony, man kan aldrig ta det lungt. Vi har Engelska 2 gånger i veckan. På torsdagar, som första lektion och det är ju i slutet och början av dagen man är som tröttast. DÅLIGT!
Annars tycker jag engelska är roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0