Knäppte lite kort nu då ;)

Fixade mej lite och tog lite kort, för jag har inga bra kort på mej själv. Fast det var lite svårt, skulle varit lättare om jag var med Sara eller Carro.


Det här var faktiskt det första kortet jag tog, och det är den som jag tycker vart bäst. Plus att det bara var ett testfoto för att se om kameran fick med hela mej x)
Funderar på att göra en header av den här på något sätt, men det blir nog till våren. Har ju precis fått till min design.



Den här vart lite frän.

Tog inte bara kort på mej:


Mitzie var så himla gullig när hon höll på och leka, inte precis med den bästa leksaken (sladd), menmen.



Från mammas sovrumsfönster, det lyste så fint.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0