Måndag 15/2

Ännu en vecka, ni hörde ju om veckans bekymmer i förra inlägget !x)

Iaf så hade vi skridskor idag, TROTS att det var -15grader ute! Gud va kallt det var, mina kinder var alldeles stelfrusna. En positiv sak var iaf att vi fick skjuts upp till IP av Johanna, så vi behövde inte gå både upp och ner.
Jobbade jätteflitigt på syslöjden tycker jag, jag önskar att jag kunde säga det samma om Matematik - "Det går sakta, men säkert framåt". Har drygat lite på senare tiden, men nu måste jag speeda upp lite. Måste ha gjort klar kapitel 6 innan vecka 15 och jag vet inte om det går?
Spanskalektion med Tony sen då, som bara blir tråkigare och tråkigare...
På Svenskan läste vi och skrev dikter, och om man ville fick man träna till provet imorgon. Skrev en enda dålig dikt på en timme.. Im the best ! x) Höh.

Satt alldeles själv på bussen på vägen hem, hade ingen att sitta med. Stina och Ida var inte i skolan, Sara åkte med sin pappa och Carro stanna ppå Ljusdal för att hon skulle hämta sina skor.
SÅ JAG VAR UTMOBBAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0