Något skitläskigt hände nyss.. hjälp!

Nyss när jag kollade på tv i mitt rum hände något skitläskigt. Stereon startade och började spela "Disturbia" med Rihanna. Och den är det ju ganska mycket dunk i, fatta hur rädd jag blev! Det har aldrig hänt förut ?
Någon gång kan den ha startats och börjat lysa för att man bara har haft på Standby, men aldrig börjat spela musik. Jag menar... Hur fan går det till?? :/

Iaf kommer jag inte kunna somna sen, tänk om det bara börjar spela sådär igen? Allvarligt, då sover jag inne hos mamma ! x)

Under kvällen har jag suttit och kollat på Lost på tv400. Har aldrig kollar på det förut när det gick varje vecka på 4:an. Men har insett nu att det är väldigt bra. Dom har börjat om från början så det är typ del 9 nu. Kollade förra helgen också.



PS. Inlägg 350 nu ! hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0