Onsdag 10/2

    Skolan gick ganska snabbt idag tycker jag. Började med Studietid, där jag inte behövde jobba så mycket för jag hade planeringssamtal med Linda. Vi pratade om ens betyg och satte upp mål och sånt ;) Så då missa jag kanske 20 minuter av lektionen.
    Efter det hade vi NO, det har börjat bli ganska roligt nu. Vi håller på med Kemi, lektionerna går alltid så fort när man labbar. SO:n efter var däremot väldig dryg, vi satt typ inte och gjorde någonting. Jag fick veta vad jag fick för betyg på prover i Fredags, är jättenöjd. Nu har vi börjat på ett nytt grupparbete.. Yippie...
    Vi hade en lång lunch i 1 timme och en kvart, som vi spenderade nere hos skolsyster och läste dumma frågor i GLÖD x)^^
    I slutet hade vi Spanska, där Sandra typ bråkade med Tony. Ansträngde mej inte så mycket för att fatta vad dom babblade i. Det var skönt att sluta klockan 14.00 idag. Dåligt att vi inte slutar 13.00 nån dag längre, så nu går vi till 3 alla dagar förutom Onsdagar.

    Nu har jag precis ätit, det vart blodpudding. Usch! (Sara, det är inge gott!)
Ska ta och spela lite gitarr nu tror jag, och kolla på tv. Har inte så stor lust att blogga på vardagar, man är så trött av skolan och allt. Det blir mer på helgerna.


Kommentarer
Postat av: emmaklämma

med mig äre inge vidare.. vene om du läst mina senaste inlgg men vart väldigt sjuk den senaste tiden så :( .. återhämtar mig så gott jag kan..

så för min del har dte icke blivit mkt plugg på senatse tiden. men desto mer nör jag kommer tillbaks till skola.. efter i ALLA ämnen :-(

kramkram söte (;

2010-02-11 @ 14:51:48
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0