Onsdag 17/2

Dagen började med Studietid då alla tjejerna satt och planera övernattningen på skolan :) Har kommit på lite grejor, till exempel att vi kunde vara nere i hemkunskapen och baka.
Efter det så hade vi NO, vi labbade lite. Plus att vi ska ha prov Onsdagen vecka 9. Just de, vi har prov i Biologi vecka 11 också, bara en massa skit måste jag säga.
Sen hade vi SO, det börjar gå lite bättre på mitt och Saras arbete nu. Vi satt i Datasalen den största delen av lektionen.

På lunchen var det skinkfrestelse (yuck!), men vi fick iaf semla idag ;) Vi fick till och med ta två om man ville, väldigt ovanligt för våran skola är så himla fattig !x) Jag nöjde mej med en semla jag.
Det är på Onsdagar vi har väldigt lång lunchrast, så vi hade bara en ändå lektion till. Det var skönt att sluta 14.00. Men jag skulle ändå på Ljusdal med mamma.

Som jag har skrivit tidigare skulle jag till arbetsförmedlingen och fråga litegrann om sommarjobb, och så köpa lite indgredienser till ett recept. Ska stå ensam i köket på hemkunskapen imorgon så jag ville öva lite hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0