Plugg 28/2

Den här dagen har bara försvunnit tycker jag, det är inte bar att sova till klockan 12!

Hittlills har jag bara ätit frukost, kollat på tv, ätit en bulle och för en stund sen så skrev jag av mitt och Saras SO:arbete över till datorn.



Jag och Sara hade skrivit 3 sidor i boken och det blev bara lite mindre än 2 sidor! Så vi måste skriva lite till antar jag och så har vi fortfarande planchen kvar att göra.. Vet inte om vi hinner, Sara kanske får följa med mej hem eller nåt imorgon.
Och idag måste jag träna på NO, får inte skjuta upp det mer. Nog med Prov och läxor nu, Uff :(

Igår så köpte vi Pizza, det var aslänge sen vi köpte det. Mamma gör alltid egen, men pizzerians ar godare x) Hände inte så mycket igår kväll annars, satt typ bara vid datorn. Kollade aldrig på meldifestivalen men jag vet att Anna Bergendahl gick vidare. Ska ta och lyssna på den, har inte hört den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0