Stannade på Ljusdal.

Jag, Sara och Carro stannade på Ljusdal, vi har pratat hela veckan om att vi ville gå och köpa glass någon dag, och det blev idag då!
Vi slutade skolan klockan 14.00, då gick vi till Coop och köpte läsk och någon chokladbit. Sen gick vi till Nyfiket där köpte vi glass i bägare och mumsa. Carro köpte en stor hallon-lakris muffin också x)


Gull-Sara ^^
Ser ni lilla killen i bakgrunden? haha. Han gottar i sej han också!


Just det, har glömt att säga. Carro klippte sig igår efter skolan, blev riktigt snyggt! <3


Mitt fina berg av glass, MUMS säger jag bara!
Tog peacannöt-kola och regnbåge.


Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin kväll!

2010-02-03 @ 20:49:19
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha jadu. typ överallt.. siba, netonnet, expert osv.. min kostade 5200kr typ tror jag. jag minns inte exakt :)

2010-02-03 @ 22:19:03
URL: http://thresnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0