Tisdag 9/2

Har redan skrivit ett litet inlägg idag, men nu kommer det lite mer.

Dagen började med SO, sen Matte.
På Svenskan höll vi på och läsa dikter och så skulle vi skriva dikter själva, det var lite svårt att komma på bara sådär. På Biologin efter lunch tycker jag att Bente pratade bort lektionen igen (gör hon ganska ofta), men det var ändå väldigt kul tycker jag.
Som jag skrev tidigare så hade vi NO-profil i slutet av dagen. Vi har börjat med värmelära, fast jag gjorde typ ingenting för att jag ska ändå sluta, och AJO kan inte hindra mej.

Sen när jag kom hem kollade jag bara på tv, och duschade innan maten. Sen när jag kommer ner så ser jag att mamma hade gjort samma mat som det var på skolan. Då blev jag riktigt arg.. Så jag åt ganska lite.

Och nu sitter jag vid datorn..


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Hmm.., det har jag inte tänkt på.

Men jag kanske har lite influenser från både KanDee, Pyttis & Nevnarien.

Gillar du att teckna?

Kram

2010-02-09 @ 20:42:43
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0