Torsdag 18/2

HejHej! :)

Hände väl ganska mycket den här dagen, både bra och dåligt. Det började med Engelska med Tony, sen vart det Idrott då vi hade Fotboll. Skulle mycket helldre haft badminton med 8C på andra planhalvan !
Iaf så parades vi ihop med en av killarna i klassen som hade Fotbollsprofil, för Lollo tänkte att kanske dom kunde var med och hjälpa till och få oss tjejer att vilja vara med på Fotbollsturneringen. Lektionen gick ganska snabbt, och killarna sa typ att vi grymma. Och det tror ju jag jäääättemycket på. Idil och Sandra är typ dom ända som håller på med fotboll av tjejerna.
Antagligen sa dom bara det för att få oss att vilja vara med, och än har dom inte lyckats helt.

Efter Idrotten var det lunch och sen Hemkunskap. Det var du jag skulle vara själv i köket, men det vart inte så:( Tydligen så fick halva inte klassen plats så jag fick hoppa över till andra gruppen som skulle jobba med något häfte. 7 sidor med 39 frågor på ca. 2 timmar!! Gud vad drygt det var, skulle helldre stått i köket. Det var ju bara onödigt att jag ställde mej och gjorde maten jag skulle gjort idag, igår. Då vart jag på lite dåligt humör.

Vi fick iaf sluta lite tidigare från HK:n och då köpte jag en chokladboll i cafeterian :) Behövde lite energi, hjärnan var uttömd. Sen så hade vi bara studietid då SYV var där. (Studie och yrkesvägledare) Hon pratade lite om prao och gymnasieval, men det ett tag kvar till gymnasieval iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0