Fredag 22/1

Grattis Johanna Skoglund som fyllde 15 år igår, puss pådej! <3

Jag vet att jag har varit tråkig och inte lagt upp någonting dom senaste dagarna, men har bara inte hunnit. Men massa läxor och skit.. Ursäkta språket x) Men det är faktiskt en massa skit.
Idag är dagen alla lärarna sätter betyg på oss, i de flesta ämnen vet jag redan vad jag kommer få, men i vissa är det fortfarande ett frågetecken. Antagligen kommer vi att få veta nästa vecka ;)

Iaf efter skolan idag stannade jag på Ljusdal för jag skulle till bokhandeln och köpa en ny pennvässare och en stomper (tror jag att det heter), men använder en sån för att göra skuggor.



Så nu så blir det rita i helgen, har inget annat för mej.. Guu, vad länge sen jag sa det. Skönt att inte ha nåt prov att plugga på. Eller jo, har matteprov på tisdag, men det blir inte mycket pluggande för de ;)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0