Fredag 29/1

Sovmorgon var det idag, hade helt glömt bort det men sen på kvällen fick jag ett sms av Stina som fråga om jag skulle ta 8.20 bussen, då kom jag på det :D

Iaf så hade vi sovmorgon till 09.30. Ganska dåligt för jag måste ändå ta bussen 8.20 och är i Ljusdal redan 8.45. Då gick jag, Sara och Carro till Coop. Köpte en liten chokladbit och en Snickers, var så himla sugen. Vi drygade ut tiden lite på Coop, och kollade på filmer. Ni vet, 2 st för 99:-. Hittade några jag skulle kunna tänka mej att köpa, måste ha lite nya dvd-filmer.
Sen så gick vi till Skolan.

Hade väntat mej att få betygen idag, men så blev det inte. Jag menar, dom satte betygen för en vecka sen. Varför skulle det ta så lång tid? Karin babblade på om att dom inte hade lovat någonting, och blablablaa.. Tant ;)
Första lektionen Spanska, så hade iaf Tony kommit tillbaka. Vet inte om jag hade klartat av Kajsa en dag till ! x) Sen var det lunch, men vi åt inte. Åt choklad istället inne i bildsalen. Maggan släpper alltid in oss lite innan lektionen, för hon litar på oss. Hon släpper typ inte in några andra när inte hon är där.
Fortsatte på min tavla, och det var helt omöjligt att få till en bra brun! Hur svårt kan det vara? Iaf så var det helt omöjligt, höll på hur länge som helst. Det hände inte så mycket på tavlan den här bildlektionen :(

SO:n var inte precis så rolig, pratade med Jonas åt Sara. Vet inte riktigt om han fatta, men nånting lyckades jag väl klämma in i skallen på han. (Sara hatar Jonas).
Sista lektionen hade vi också Tony i Engelska, it was a funny lesson !

"Och så skriver ni 5 påståenden om texten, falska och sanna. Och kolla om ni kan lura er kompis."
"Ska vi skriva på Engelska?
"Nej, turkmänistanska"
"Men jag kan inte turmänistanska.."
"Oroa dej inte, det är precis som Engelska"

(Carros och Tonys roliga konversation)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0