Hahahaa ;D

Sitter och äter russin och fryser nu då =)

Har klätt på mig halsduk och en tjcok stickad tröja, så just nu så fryser jag inte så mycket. Som ja sa, så sitter jag och äter russin, känner mej nyttig. Nu var dom faktiskt ganska goda. Öpnnade en helt ny burk, så nu var dom inte bara hårda klumpar ! x)

 

Är nästan helt klar med NO-arbetet nu faktiskt (stolt).
Sket i Konfan idag, har ändå så mycket och göra. Tänkte kanske börja läsa lite på Biologiprovet som vi har nästa vecka, "That´s lite I guess" bara en massa plugg. Men Sara och Carro hade inte heller nån större lust att gå på konfirmationen heller, det är så drygt. Men jag vill inte sluta nu när jag har gått hälften av gångerna, då har jag gjort allt i onödan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0