NO-arbetet flyter på.

Som jag skrev tidigare har jag helt och hållet börjat om mitt arbete om "Bilens Utveckling"...



Det är väl som en uppsats jag håller på med, och den här kommer bli mycket, mycke bättre än den jag hade börjat på innan då jag skrev om "Fordens Utveckling". Men jag hittade inte nå mycket om det, det blev inte riktigt någon utveckling. Jag skrev bara om deras populäraste bilar under alla 100 åren typ.

Men nu så flyter det på bra ;D
Har kladdat ner 2 sidor på papper (använde inte linjerat), men de vart bara en sida på datorn... och jag ska komma upp i 2,5 sidor på datan. Såå.... det är ganska mycket jobb kvar x)

TYPISKT MEEJ ATT SKJUTA UPP ALLT I SISTA MINUTEN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0