Plugg, Plugg..

HEJHEJ!



Idag har det inte hänt mycket, suttit och pluggat Biologi, kollat på tv och sutit lite vid datorn. Duscha för ett tag sen, så nu är mitt hår jättefluffigt ;) ^^

Biologin känns det som jag kan nu även fast jag inte har tränat jättemycket, så det är därför jag är osäker ändå. Ska verkligen försöka få MVG på det här provet för jag tror jag ligger mellan VG o MVG. Alla lärare ska sätta våra betyg nu på frdag så måste verkligen göra bra ifrån mej om jag vill ha MVG i terminsbetyg...
Åhh... Har varit så jävla stressad nuförtiden..

Försöker hinna med att skriva på bloggen, öva gitarr och träna på prov. Vill sitta och kunna rita lite då o då också men jag har inte tid :( Skolan är förjävla jobbig. Trodde egentligen inte att de skulle vara sån stor skillnad mellan 8:an och 7:an men det äre!! FYFAN..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tittar in och önskar trevlig tisdag kväll!! Kram

2010-01-19 @ 18:23:00
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0