Skitmatte säger jag bara !! ):

Satt nyss och plugga matte, prov imöra... Usch !
Åhh, känns som att det inte kommer gå bra, och jag behöver ett MVG :(.. Åh, pressar mej själv alldeles för mycket känner jag. Men så äre iaf, måste få ett MVG. Det är just ekvationer och sånt som jag tycker är jobbigast som är på kapitel 3, kapitel 4 är jag väldigt säker på.



Mamma gör det inte så mycket bättre när hon kommer mitt i allt pluggande. Hon ville att jag skulle hjälpa att nåla ihop korsetten mamma håller på och göra, när hon har på sej den. Det är helt fan omöjligt, kämpade med dom där jävla nålarna hur länge som helst.
Det ända mamma sa var:

"Om du blöder, akta korsetten!!"

Ohh, tack du! Emma kan blöda floder men det är bara korsetten som betyder nåt ! Jo, jag tackar jah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0