Söndag 10/1

TODELOO!
Idag har jag typ inte gjort nånting.. Är så himla sur att det är skola imöra !!

Sov till 12.30, som vanligt nu då x) Sover jättelänge, men det är nog för vi har de så kallt inne. Så man ville bara stanna under det varma täcket, och så somnar man om...
Jag har jobbat vidare på NO:n, vilken överaskning va?? Det är ju typ det ändå jag gör ! x) Det är så himla jobbigt att behöva stressa med det.

Vet inte när vi har Biologiprov heller?? Kommer ihåg att Bente nämnde ett datum : 29 Januari. Men jag tror det var de datumet hon skulle sätta vårat terminsbetyg, för den 29:e är på fredagen v.4. Och det var då betygsättningen skulle vara klar. Jag är rätt säker på att vi har provet den 19:e eller nå?

HAR ALLA GJORT I HELGEN DÅ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0