Torsdag 28/1

Den här dagen var både seg och dryg..

På morgonen hade vi Sur-vikarien Kajsa i Engelska, och hon är helt jävla blåst. Hon är inte riktigt sur, men hon pratar som om hon har en skruv lös eller två? Usch på henne säger jag!
Ena kvart efter hade vi Idrott, de var styrka och kondition typ. Först så hoppa vi hopprep, (jag vet, det låter roligt när man säger det) sen var vi två-och-två och gjorde en massa saker med en medicinboll, ASJOBBIGT!

Efter lunch hade vi Hemkunskap så jag åt inte så mycket på lunchen, det var ju ändå bara fläsk.. På Hk gjorde vi potatisgratäng. Men grädden tog slut så jag och Sara fick ta bara mjölk istället och då blev det bara en massa blask i Gratängen. Inte nå tjockt alls, se det blev inte så lyckat.
Johanna sa att hon såg på en lapp med betygen att bara typ tre stycken hade fått VG och resten G i terminsbetyg, och antagligen har jag nog bara G. Är inte alls duktig i HK, det beror nog på att jag aldrig lagar mat hemma. men måste ta och börja för det är roligt. Och jag har ju ändå gått om tid i 9:an att bli bättre ;)


Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska laga middag, men hon är så seg. Ska kanske koka ihop det själv kanske? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0