Torsdag 7/1

Idag så sov jag en än gång till 13.00, typiskt. Dagen går så himla fort när man sover för länge.
Carro rinde på morgonen och fråga om vi kunde göra nåt, men jag var tvungen att säga nej. Måsta verkligen jobba med NO: arbetet. Har varit tvungen att börja om helt...

Men ska vara med Carro imöra ist.

Jag har ju ändå lite tid att göra klart NO:n, ska försöka göra klart de innan Måndag. Men jag har ändå hela veckan på mej, sen måste de vara inlämnat om jag vill ha ett betyg i Teknik nu. Annars blir de senare.
Har suttit och skrivit ganska mycket nu, men tänkte ta en paus. Ska spela lite gitarr och sen fortsätta... Yippie.

Man skulle ha en sån där robot i Lotto-reklamen, som gör att jobbigt åt en medans man har roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0