Back home

   Har åkt till Hudik igen idag, var där för precis en vecka sen... Men jag behövde verkligen hitta en jacka.

  
   Någon sjö bakom busshållplatsen i Hudiksvall. Vet inte vad den heter?

   Åkte på morgonen vi halv 10, mamma funderade på att följa med men istället fick jag lite pengar utav henne om jag skulle hitta något som skulle passa henne. På GinaTricot var det mycket rea, mest på linnen och det var inte riktigt det jag var ute efter den här regniga dagen. Jag hade köpte ett par Duffy-skor innan så det var checkat, nu var det jacka som gällde.
   Var uppe på lindex, där fanns det några jackor, men dom liknade så mycket sånna som jag redan ägde. Gick tillbaka till Gina och köpte en kort tunn jacka där för 49 kr, den var ganska fin. Dock inget man använder till hösten men det är ju inte höst än ju!
   Det fanns ju också klänningar på Gina, funderade på att köpa någon, men jag ville inte spendera mer pengar och sen ändå behöva köpa en till jacka sen.

   Gick då till busshållplatsen och väntade.
  
   Dom här skorna håller på och falla sönder..

   Ni skulle bara veta vad fullt det var på bussen! Jag tror att några fick stå faktiskt, det har jag bara varit med om när jag bodde i Stockholm!
   Har inte kunnat lägga ut bilderna på kläderna som jag köpte förra veckan för att det har varit så dåligt väder. Måste ha mycket solljus uppe i mitt rum för att det ska bli bra bilder. Och den dagen det faktiskt var bra väder ville jag ju inte sitta vid datorn.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin header! ;)

2010-07-31 @ 13:49:48
URL: http://roock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0