Photos all together

   Här är bilderna som vi knäppte igår. Sen någon gång skulle jag vilja ta nå riktigt fräna bilder då man har assnyggt hår och smink och man tar bilder från coola vinklar.

  
   Våra huvuden vart lite avkapta, men bilden var ändå fin!

  
   En jättegullig bild på Carro.
Foto: Sara

  
   Dom tyckte den här bilden vart bra på mig, men jag vet inte. Blir aldrig bra på bild, ser så fet ut i ansiktet när jag ler!
Foto: Sara

  
   Jag ser lite rolig ut, men det var ändå en väldigt söt bild med mig och Sara.
Foto: Carro

  
   Världens sötaste filckor på en och samma bild!
Foto: Jag

  
   Ursöt bild på Carro!
Foto: Sara

  
   Fin Sara framför bron som speglades så vackert i sjön.
Foto: Carro


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Super fin blogg, och vilken talang du är på att måla :)

2010-07-30 @ 18:17:34
URL: http://thatmic.blogg.se/
Postat av: Elsa

Härlig blogg ^^



Anmäl dig gärna till Veckans blogg på www.elsaas.tk :D



Kram <3

2010-07-30 @ 18:26:02
URL: http://www.elsaas.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0