Vad ska man hitte på?

   Igår så satt vi och diskuterade vad vi skulle kunna hitta på den här veckan, som är Runes sista semestervecka. Han frågade om vi vill åka till Stockholm och gå på grönan, men jag känner att det är lite dumt när man precis har varit där, trots att vi inte var på Gröna Lund. Känns lite dumt mot pappa, när vi hos han ville jag på grönan men då ville inte han och brorsan, sen sista dagen frågade pappa om vi skulle på Grönan ändå, men då sa ja nej för att jag ville bara ta det lugnt och brorsan hade väl andra planer med någon kompis.
   Det vart iaf inte Stockholm idag, så jag vet inte vad jag/vi ska göra. Om det hade blivit skulle vi stannat en natt i Runes syrras lägenhet i Bromma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0