Folkparken

Hann inte sitta någonting vid datorn igår, för jag håll på och locka håret. Det tra ett tag. Men iaf så var vi i Folkparken. Vi fikade, spelade kubb och vi skulle ha spelat minigolf, men killarna var så tråkiga och ville tillbaka till skolan, jag menar. Hallå?


Dom blivande Hollywoodfruarna "Johanna och Carro", eller Carro iaf. Fast nu är det Johanna som håller i läppstiftet. ^^


Jag ser lite risig ut, men blir aldrig bra på bild. Ser inte bra ut över huvud taget, rättare sagt!


Bilderna är tagna med Saras kamera, jag glömde min hemma. Kolla vilken gullig lite flicka som kom till oss, hon ville ha Carros såpbubblor och Johannas mobil!


Några utav killarna i klassen... Ni ser väl att dom har jätteroligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0