Mamma vettu...

Idag var mamma i Hudik, så då hade jag frågat henne om hon kunde köpa en svart bolero till mig som jag skulle ha med min klänning på skolavslutningen. Jag sa bolero, men hon tar alltid allt för bokstavligt. Det kunde ha varit en kortare cardigan med knappar eller liknade. Men iaf så köper hon en "vit" bolero från Lindex. En vit passar inte till klänningen så bra så nu kanske det blir att jag ändå inte använder den till skolavslutningen...




Lindex - 179:-

Jag menar, det fanns en svart jättegullig, kort cardigan på lindex också (kollade på nätet), den skulle ha passat mycket bättre. Men mamma får aldrig till någon rätt när det gäller kläder. Fast hon köpte en till tröja till mig också som var söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0