Skoldagen

Det tog inte så lång tid uppe på sjukhuset så jag gick till Coop och köpte Bonaqua (Bonvatten!) och lite smågodis. Sen hade vi fika på Bilden, satt och skrev klart en recension till engelska då också. Gött på Kladdkaka, tog med några kladdkaksmuffins från igår.
Sen på SO:n hände väl inte så jättemycket, det vart lite flumm.^^
Svenskalektionen var nog den roligaste av alla svenskaletioner vi haft tror jag. Vi lekte kurragömma ute på skolgården! Kanske inte det absolut roligaste som finns, men bättre än vad vi kanske skulle ha gjort. Jag och Carro vann första omgången, vi gömde oss bakom skolan, bakom en buske! Sen ville jag inte "leka" någe mer så jag gick inte. Sen körde vi "Rita, gissa, spring!", tjejerna vann såklart. (Stolt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0