Filmkväll


Slänger in en gullig bild på Mitzie !<3

Kollade på Twilight, New Moon för första gången nu på kvällen. Är inte ett sånt stort fan utav Twilight, men första boken är bra iaf. Första filmen är också ganska bra, men New Moon var bara okej, jag blev lite uttråkad. Tänkte läsa andra boken också, men lånar den om ett tag.
Twiligt, New Moon : 6/10
Måste låna en annan bok och recensera den på svenskan, och så har jag en massa andra prov på gång.

Det blir Hudik imorgon, ska försöka hitta ett par jeans och någon Luvtröja. Sara kunde antagligen inte följa, tycker inte att jag fick något riktigt svar, men åker iaf imöra. Så då blir det att jag måste gå upp ca kl. 08.15, jag som vill sova. Får se till att lägga mej lite tidigare.

GÓ NATT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0