Hotell & Restaurang - Första dagen

Jag lyckades tvinga mej upp klockan 06.10 den här morgonen (stolt), plattade håret och och frukost. Jag tog bussen som gick 07.15 från skolan. Trodde att vi skulle få gå från Resecentrum till Gymnasiet, men vi kunde gå av på ett ställe så det blev lite närmare iaf.

Först när vi kom dit så visste  vi inte riktigt var vi skulle gå någonstans. Bara för att dom går på HR betyder det inte att dom är i köket och lagar mat hela tiden. Så vi gick till receptionen och frågade, men vi skulle till matsalen. Där fick vi äta lite frukost (lyxigt), sen gå och ta på andra byxor och en rock med förkläde. Gud vad vi garva, vi såg så himla roliga ut i kläderna. Man fick en jävligt snygg plattröv!


Ignorera mej, visste inte vad jag skulle göra för nåt när Sara tog fram mobilen, så jag gjorde något konstigt!

Vi fick inte göra så mycket. Vi gjorde en stor bytta med pizzasallad och hackade rödlök! Vi hjälpte också till Och diska, eller.. vi stapla upp grejer iaf. Dom har ju maskiner som sköter diskandet. Vi blev bjudna på fika, men Sara och Carro drack bara kaffe och jag ingenting.
När klockan var 11 fick vi sluta, dom hade inge mer vi kunde få göra. Som sagt så är dom ju inte där hela tiden, bara fram till lunch. Sen skulle dom typ ha svenska och sånt, och det behövde vi inte vara med på så...

Gick runt lite på Ljusdal sen bara, så tog vi bussen hem klockan 13.10.


Kommentarer
Postat av: L O V I S A . S

sv: bara o spara som sagt xd jag hade en skitful mobil för ganska längesen, sen fick jag en skiiitsnygg. efter en månad blev den snodd :'(

2010-03-22 @ 15:16:54
URL: http://lovisaseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0