Lördagens Filmtips

THE GREEN MILE




Filmen är ikväll klockan 21.00 på tv6. Det var inte så länge sen jag kollade på den senast så jag vet inte om jag ska kolla på den eller inte, den är så himla lång! Men det är en av mina absoluta favoritfilmer.
Det kanske inte är en av dom "typiska" favoritfilmerna men det är så J*vla bra! Dom är på ett fängelse, och utspelar sig kanske på 1930-talet? (kommer inte rktigt ihåg) Så får man följa med fångarna som sitter i dödcellerna. Huvudpersonerna är en man som jobbar på fängelset och en oskyldig fånge som kommer dit.
Den är så himla hemsk och sorglig, men den typ av film jag gillar :)


Kommentarer
Postat av: iiissa♥

sv: så lite så, bara så sant;)



jaa den där filmen är så himlahimla sorglig!



kram på dej med^^

2010-03-20 @ 18:38:41
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0