Lovegeneration.se



Tydligen, finns det någon musiktävling nu. Man skickar in en video/demo på när man sjunger och så kan man bli en av dom 4 att väljas ut av en jury. Man får åka till Hollywood och samarbete med Peter Swartling (Han från Idol, ni vet) och skivbolaget RedOne. Bandet som bildas heter "Love Generation".

Det dåliga är att jag hittar inte någonstans på deras hemsida hur gammal man ska vara för att få vara med. Jag såg en 12-årig tjej som hade lagt ut en video? Inte för att jag ska lägga ut en video, jag tycker bara det är konstigt?
Det "roliga" med sidan att man kan kolla på en massa videor på när andra sjunger, vissa bättre än andra. Så gå in på www.lovegeneration.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0