Onsdag 3/3

Jag har varit lite frånvarande på bloggen den här veckan, har hadt så himla mycket prov nu. I Måndags följde Sara med mej hem och vi jobbade med SO-arbetet, och gjorde det klart, vi skulle bara limma och sånt i skolan. Igår så pluggade jag säkert i 2,5 timmar på NO-provet, knappt tränat någonting innan, hade typ läst igenom sidorna en gång.

Jaa, och så var det den här dagen då. NO-prov och SO-redovisning på samma dag, och lektionerna efter varandra också. Dagen började med Studietid i en timme, då jag fortsatte träna på NO:n.
NO-provet gick väldigt bra. Jag är en sån som tror att jag inte kan det, men när jag får provet framför näsan då kan jag svaren. Pajen rättade några av proven på en gång, och jag lyckades få MVG, 71/73 ! :) Skitnöjd.
Sen var det ju SO-redovisningen, kunde det inte helt utantill men man får ju titta ner lite då och då. Jag och Sara fick iaf MVG på redovisningen ! Vi får se sen vad vi får på själva "innehållet".

Vi hade en lång lunchrast och sen var det bara språk. Det var en jobbig, men snabb dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0