Söndag 7/3

Har inte hänt så mycket idag. Sov aslänge, gjorde jag igår också. Då sov jag till halv 2 och idag blev det till klockan 1 ! x) Och jag är ändå inte uppe nå länge heller, måste ta igen dagarna jag har sovit för lite när det varit skola antar jag.

Har suttit vid datorn mest, och nyss så åt jag middag. Det var revbensspjäll.
Jag måste säga att det är en av dom sakerna jag riktigt äcklas av, inte för att jag är vegetarian eller nåt. Men tycker det är så himla snuskigt att sitta och gnaga på revben, usch! Åhh, jag mår illa bara jag tänker på det... Men klämde i mej det ändå.
Imorgon måste jag ringa och fixa prao, borde egntligen ha gjort det för länge sen. Jag och Sara hade tänkt att praoa två dagar på Märtas (fik). Sen blir det kanske något gymnasieprogram, funderar på Bild och Form och kanske NV men då vill jag ha någon med mej också ! :) Får ta och fråga Carro.



Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: visst är den? ja den är bra också! :)

2010-03-07 @ 18:35:22
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0