Torsdag 4/3

Dagen började inte så bra, det var så himla kallt när jag vaknade så jag låg och dryga i sängen till 07.02 men sen fick jag ett ryck och kastade mig upp ur sängen. Hade inte mycket tid att fixa mej, bussen går 07.25. Så i skolan märkte jag att jag hade glömt skåpnyckeln hemma för första gången på hela högstadiet, och nu är jag tydligen en klantskalle ! x)
Men jag brukar alltid ha lite tur i oturen, det kunde ha varit en värre dag. Vi hade ju bara Engelska, Idrott, Hemkunskap och studietid. På Engelskan var vi uppe i Datasalen och jobbade på ett arbete som vi började med förra veckan, ett resemål/stad i USA. Sen blir det en muntlig redovisning, mycket redovisningar nu tycker jag.

På idrotten hade vi Fotboll igen, tråååkigt!
Idag var det iaf god mat, fiskburgare. x) Kanske inte låter så gott men det är det.

Sen på hemkunskapen gjorde vi semlor, asgoda vart dom!


En av Saras semlor !


Och så en av mina semlor. Vi gjorde 4 stycken var, men dom andra tre fick vi ta med hem istället. Man kan inte precis ta grädde på dom och sen lägga ner dom i en påse.


Johanna som sitter och väntar på att hon och Idils semlor ska bli klara. Deras ugn dampade tydligen och kom bara upp i 125 grader så dom fick ta våran.

På studietiden behövde jag inga grejer från skåpet, syv (Studie- och yrkesvägledare) var där och pratade mer om gymnasievalen i 9:an. Det var nån annan tant med också, som kallads EMO ! x) Hon hette Eva Maria Olsson någonting tror jag. Det var lite drygt men jag lyssnade helldre på dom än att jobba, och lite intressant var det ju faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0