Dagens Tips


Ska först bara skriva någon rad om min nya kategori "Dagens tips", jag tipsar om olika knep, vad man ska och inte göra, om produkter, kläder eller vad som helst kan man säga.

#1

Jag försöker alltid behandla folk som jag själv vill bli behandlad, och det här tipset har med det att göra. Om det är en tjej eller en kille i ens skola som har nästan samma kläder varje dag, så tycker jag att det är så himla dumt om någon säger såhär till deen personen: "Har du en ny tröja?"
Det kanske inte verkar som att man säker något elakt i ens egna öran men jag tror att hon/han känner så. Vet inte riktig hur jag ska förklara det, men den personen kanske tänker: "Har jag aldrig nya kläder...?". Är det inte bättre att säga: "Snygg tröja!" istället? Det är iaf någonting man kan säga TACK till =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0