Fredagens shopping

Här är lite försenade bilder på vad jag köpte i fredags med Sara i Gävle.




PÅ BILDERNA
En locktång från Clas Ohlson - 99:- (kammen hade jag redan)
Orange gulligt linne från Cubus - 29:- (Rea)
Grön/lila rutig klänning från H&M - 99:-
Vit Blus/skjorta från H&M - 99:- (Skulle kosta 49 kr men personalen är ju konstiga?)
Orange Bikiniöverdel och underdel från H&M - 49:- /st
Hello Kitty BH från H&M - 64.50:- (Rea)

Köpte också två andra saker från Vero Moda som jag inte knäppt kort på.
Lång ljuslila T-shirt - 49:- (Rea)
Lång beige cardigan - 60:- (Rea)

Det var många lyckade köp, det kanske blir att jag har klänningen från H&M på skolavslutningen istället för den vit/röda klänningen som jag har lagt upp tidigare. Vi får se hur jag gör =)


Kommentarer
Postat av: F A N N Y <3

Åh vad mycket snyggt du shoppade:)

Fin blogg du har, ha en fin söndag!

Hugs =)

2010-05-16 @ 17:40:18
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0