Gott utan kalorier

Under kvällen har jag kollat på Lost, två riktigt spännande avsnitt. Älskar serien!
Mamma hade köpt sånna där skumchokladbollar, vet inte vad dom heter. Så jag har ätit två små sockerbomber, det var vad jag trodde. Tydligen innehåller en sån bara 40 kalorier. Tänk att om man äter upp en hel kartong med dom chokladbollarna (12 st) så är det ändå inte mer en typ en påse med smågodis!



Har klippt av naglarna på vänstra handen så att jag kunde spela gitarr, spelade lite på kvällen. Har inte gjort det på aslänge, känner med lite uttråkad bara. Väntar fortfarande på lektioner, och om jag fortfarande står på väntelista efter sommaren får jag fan damp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0