Konsert på Solliden-scenen DEL 3

Förra året var det David Hellenius från Hey Baberiba som var värd, men i år så var det Måns Zelmerlöw (stavas det så?).



Så kom det ju lite andra artister också.


Molly Sandén. Ser det inte lite ut som att hon dansar till Thriller? :)


Linda Sundblad, tyckte hon var riktigt bra.




Andreas Jonsson, låten som har sjunger i klippet jag filmade gjorde han ganska bra. Annars är jag inte ett så stort fan utav honom. Två gånger så gick han fram till publiken och lutade sig fram mot alla, och alla tjejer skrek och drog i honom som bara den. Haha, det såg så himla roligt ut. Han var typ en meter fram mig och Sara.




Timotej var där också.




Två gånger så kastade dom ut saker till publiken. Först gula strumpor som det stod "Hej" på. Senare i slutet en massa uppblåsta badbollar. Alla blev som galna, ungefär som duvor som bråkar om pommes frits (Sara ord). Men allvarligt det var så. Jag och Sara fick en badboll rätt ovanför oss, och folk bara slängde sig efter den!

Efter konserten blev det shopping! :)
Resten skriver jag imorgon, gud va länge jag har hållt på nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0