Min kväll



Under dagen har det väl inte hänt så mycket, jag har skrivit lite på NO-frågorna (Prov på Onsdag). Mamma har varit upp i Runes stuga och Brorsan spelat basket. Mamma sa att om hon skulle komma lite senare kunde jag och Dennis köpa pizza, men så hade Dennis glömt mobilen så jag fick ringa och bästella pizza och sen leta reda på han och säga att vi skulle äta. Han var inte på basketplanen, sen såg jag att han var på fotbollsplanen istället, då fick jag liksom gå en omväg.

Men det vart pizza iaf, lite kall pizza men ingen fara. Har hållt på och rita en soffa till Fokis tävling och när den var helt fördig kom Mitzie och skrynkla ihop den. Hade den i soffan bredvid mig, sen kom hon och la sig på den och började leka. Så himla typisk, men det kanske går att scanna in bilden? Men då försvinner liksom det fina med den på något sett?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0