Shopping och hemresa DEL 4

Hittade typ ingenting i Stockholm, vart så himla sur! Plus att mot slutet hade jag inge tålamod alls för jag hade så jävla ont i ryggen. Men lyckades hitta en klänning och en t-shirt, FAN INGENTING! Tyckte inte alls det var mycket rea, och det fanns bara samma tråkiga "mode" överallt.
Vi skulle ha haft mer tid på oss också, 3 timmar var alldeles för lite. Man stressade igenom alla affärer. Sara hade fått värsta skoskav så hon gick barfota runt i affärena. Kanske såg lite roligt ut.

I slutet så gick vi till en liten "Ben & Jerry's-Kiosk" som fanns där och köpte glass. Man köpte liksom kulor i bägare, det var ganska dyrt, det här var priserna :

1 kula: 29;-
2 kulor: 39;-
3 kulor: 49:-


Dyrt, men vi köpte iaf två var. Det här är nu min favoritsmak, ASGOD!:


Sen så gick vi dit bussen släppte av oss, då när vi skulle gå över övergångsstället så höll Sara på att skrämma livet ur mig. Hon var typ 30 cm ifrån att bli påkörd. Fast det var bilens fel. Först så körde den, sen stanna och började sedan köra igen!

Klockan 18.00 började vi åka hem, hade aldrig varit så glad över att få sitta ner. Vi hade ganska roligt i bussen, hade en frågesport och Det var skitroligt att lyssna på när Linda och Linda höll på och sjunga barnlåtar, har det på film. TINKY-WINKY, DIPSY, LALA, POOOO! x)
Sen så började vi kolla på film, Kopps. Det var ganska svårt att koncentrera sig på att kolla på den liten 14" tv men det gick. Sara hade inte ens märkt att vi kollade på film, hon lyssnade på musik igen.



Vi tog också ett gruppfoto längst bak i bussen, jag hade typ ingen plats att sitta på, fick skitont i röven. Jag satt på det lilla armstödet typ, så det vart ett litet fake- smile ! x)



Ser ut som en jätte, ser skitstor ut!
Vi kom till skolan ungefär 21.45, askönt att komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0