Skriver om gårdagen, Torsdag (21/5)

Just nu är det fredag, men jag hann inte blogga någonting igår. Så jag ska skriva lite om gårdagen.

På Engelskan har vi börjat kolla på en film, "Världarnas Krig", har sett den någon gång förut. Men det är ju Engelskalektion så vi kollar på filmen med engelsk text. Jag tycker inte ens att det behövs typ någon text, men det kan ju vara bra om man inte hör vad någon säger.



På idrotten försökte jag göra klart Friidrotten, men har fortfarande 60 m kvar. Blev jätteförvånad när jag klarade 7.60 i stöta kula! Jag vet inte, det kanske var fel tyngd på den, men jag tror inte det? Jag sprang Stenhamre runt också. Slog förra terminens tid med 5 sekunder, gud vad bra jag är då. x)


SEXIG BILD? x)

Hemkunskapen var rolig, vi bakade stora bagetter som vi delade på mitten och fyllde med köttfärs, ost och chilisås, sen in i ugnen igen. Det vart jättegött!

Hann inte sitta vid datorn igår för att jag måsta skriva klart en berättelse till svenskan, men har ändå inte skrivit klart den. Måste fortsätta på lunchen och sen har jag ju svenskalektionen på mig också. Om ni inte har fattat det är så är jag i skolan, datasalen. Det är mening att vi ska ha Spanska men Tony är borta och vi har ingen vikarie. Så vi ska kanske egentligen jobba med "spanska", men äh!


ps. JAG HAR SKRIVIT 600 INLÄGG NU PÅ BLOGGEN! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0