Tisdag 4/4

Det här var jag inte beredd på:



När man vaknar upp på morgonen är det värsta snöovädret typ. Snöflingor med diametern typ 1,5 cm!
Hade först ingen aning om vad jag skulle ta på mig, fick slänga på mig mina adidas och min fula gamla gröna jacka. Jag tänkte ju gå upp till Dollar Store idag! Sara tipsade mig om en locktång som fanns där, som verkade okej. Plus att jag ville köpa något godis/snacks till resan till Stockholm på Torsdag. Det får bli imorgon istället, då slutar vi ju tidigt också.

Dagen började med SO och Matte, har inte något speciellt att berätta om det. På svenskan så höll vi på och svarade på en massa frågor om filmen vi hade sett. Astråkigt! Senare efter lunch var det Biologi, då fick vi skriva så mycket så att pennan började ryka!
När vi hade hemkunskap (Elevens val) så trodde vi att vi skulle ner till Coop och kolla priser, men istället fick vi baka vad vi ville som innehöll jäst. Vi gjort såklart kanelbullar. Otur som jag alltid har så ville inte min jäsa speciellt mycket... :/

Just nu är jag hemma, ska snart äta kycklingklubba. Mammas "nya" kille är här nu, han skulle äta middag här då. Första gången jag träffa han.



Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l

OJ! :O

2010-05-04 @ 20:44:06
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0