Varit med Carro, Lör-Söndag

Har inte uppdaterat så mycket nu dom har två senaste dagarna, Carro har sovit över här. Tycker det är lite tråkigt att jag liksom ska sitta och ladda upp bilder och skriva på bloggen när hon sitter bredvid.

Under förmiddan på Lördagen så höll jag på och lockade håret (igen) och nu gick det mycket bättre, har till och med kvar mycket lockar nu. Men Carro kom vid halv 6 ungefär för att vi var bjudna på mat hos Rune. Carro hade en liten överaskning till mig, hon hade samlat ihop typ alla sina enkroner och köpt klass till oss två. Snäll hon är!
Så vi satt uppe på mitt rum och åt var sin halvsmält "Magnum Strawberry White", asgod. Hade alla det lika varmt igår som vi hade?
Det var ungefär 38 grader i solen och i skuggan 23!

Vi bestämde oss för att gå ut iaf, vi gick till våran gamla skola och gunga. Carro fick någonting i ögat och hon svor på att det var något kryp som hade pissat henne i ögat! "Det luktade surt om fingrarna". Det förvånar mig inte, man vet aldrig vad småkryp kan hitta på?
Under kvällen så kollade vi på Mr Bean och Marley & Jag.



En riktigt bra film, jag låg och storböla i slutet och jag gråter sällan till filmer.
Vet inte riktigt vilken tid vi la oss, men runt klockan 1.

På morgonen var Carro åter igen min personliga myrdödare. Hon hade dötat lite myrer i köket dagen innan också. Gud vad jag avskyr myror, deras ängliga som ben och.... åhhhaooh!


Haha, fina Carro som tog lite egobilder med min Kamera.

Senare åt vi lite glass och sen passade Carro på att cykla hem medans det inte regnade. Är det inte konstigt, i Fredags var det åska och regn, Igår sommar och solsken, och idag en blandning. Soligt i ena sekunden, och sen regnar det.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Två tävlingar i bloggen :) Kika in!

2010-05-19 @ 17:18:36
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0