Feels like years ago

   Okej, det är att ta i. Men har saknat att kunna sitta och rita/måla när jag har varit borta hos pappa. Orkade inte ta med mig en massa. Idag så satt jag mig och målade av ett av mina foton som jag har tagit.




   Är hur nöjd som helst.
Det här är faktiskt första gången jag har målat något sånt här. Jag har inte byggt upp något bra tålamod när det gäller målning, det här är den enda bilden jag har avslutat. Den kanske får en plats på väggen någonstans.

   Idag hade jag egentligen tänkt att vara med Carro, men hon skulle göra lite skolarbete idag. Skulle jag också behöva när jag tänker efter. Måste iaf fixa prao imorgon till v. 46. Tänk att jag alltid ska vänta till sista sekunden? Men jag och Carro hittar nog på något i helgen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0