Prao på Märtas café

   Dom två senaste dagarna har jag varit på Märtas och praoat. Det har faktiskt varit roligt. Igår så fick jag baka hur mycket som helst, Chokladkaka, snickerskaka, kladdkaka och en morotskaka. Sen idag så fick jag göra en massa småkakor med en annan tjej som också praoade.
   Känner mig någelunda fet, åt hamburgare och strips igår och idag kycklingspett med strips. Plus tre dricker och en chokladboll under dagarna. Resten av veckan ska jag vara på ålderdomshemmet "Källbacka", hoppas på att få sommarjobba där sen för jag har praoat där en gång förut också.

   Tar väl och bjuder på en bild på mig.


   Har kommit på att jag är ovanligt duktig på att le åt absolut ingenting?

   Anledningen till att jag inte bloggar så mycket är att jag håller på och jobbar på en ny blogg då det mest ska handla om foto och konst, inte så mycket om vardagen. Därför känns det bara dumt att lägga upp en massa här och sen kommer jag inte blogga på denna sida längre. Men vi får se hur det går med "nya" bloggen, höll på att dampa rejält igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0