The last days

   Igår var inte någon vidare bra dag, bara en massa dumt. Vi hade ingen musik, detta gjorde att vi hade en lunch på över två timmar och sen skulle vi bara ha en enda lektion till och sen sluta, och det vara bara en liten studietid. Vi gick upp och pratade med Linda, och hennes kommentar: "Men nu kan ni ju sitta och plugga!". Dröm vidare säger jag. Istället tänkte vi gå lite i affärer jag, Sara och Carro och komma tillbaka sen.
   Men sen gick Sandra och Idil upp och pratade med henne och då kunde vi tydligen ha studietiden tidigare. Då fick vi gå tillbaka för att sen få veta att vi missar bussen med 2 minuter istället. Då började det bli lite storbråk mellan Sara och Linda. Men allvarligt, det går inte att prata med några lärare längre. Fast jag brydde mig inte riktigt, jag behövde ändå vänta till klockan 2 för jag skulle ha gitarrlektion.



   Idag hade vi spanskaprov, som sagt gick det inte så bra. Men troligtvis går det bättre nästa gång nu när jag vet hur Könul (lärare) gör sina prov. Vi har bara haft henne sen i Augusti. Annars har det inte direkt hänt något mer idag. Vi var uppe och frågade om svenskaprovet vi ska ha på måndag, vi visste inte ens vad vi hade prov i. 
   INGEN HADE BEHAGAT ATT BERÄTTA!

  Stannade på Ljusdal efter skolan för att leta present till Carro, hon vet vad det ena är men hon får spela överaskad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0