Already September 2nd

   Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen den här veckan, förlåt för det. Har haft så himla mycket att göra. Har nyss suttit och renskrivet en uppsats om Judendomen och jag är ändå inte klar. Men jag har lektionen på mig i skolan imorgon också.
   Men i veckan har det hänt lite saker iaf, våran klass ska stå i cafeterian, vi har fått en till mattelärare och har fått reda på att det är fotografering nästa vecka (help me!).

   

   Haha, pajade lampan i badrummet för ett tag sen. Så fick duscha i mörkret! Undrar om jag tog mammas schampo? x)


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?, ta hand om dig.

2010-09-03 @ 16:30:16
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0