Glädjen med att rita.

Blir så sjukt glad när man verkligen ser att man har utvecklats. För ett år sen tyckte jag att jag var någelunda bra på att rita, och ur andras ögon kanske dom tycker samma sak. Men nu så blir det nästan att jag skäms när jag tittar lite längre bak i arkivet. Men det är ändå roligt att titta tillbaka och se skillnaden, "då och nu".
Det här är tre av dom teckningar jag har ritat under ett år:


Här är alltså en bild på Selena Gomez, ritade den för ungefär ett år sen.


Här hade jag precis lärt mig "suddtekniken" på blont hår. Att man skuggar bara och sen tar man ett spetsigt sudd och drar slingor. Det här skulle föreställa Hilary Duff, inte så värst likt.


Den här var det inte länge sen jag ritade, är otroligt stolt över den. Ni som har följt LOST, ser nog att det är Sawyer.

Önskar ju att det gick lika bra med gitarren... Haha.


Kommentarer
Postat av: Dilin

den andra bilden är fin :)

2010-09-30 @ 19:36:57
URL: http://dtwiind.blogspot.com
Postat av: sweethawaii - miranda ^^

Hej! vilken jädrans söt blogg! ^^ ♥



Vad gör lilla du just nu?

2010-09-30 @ 19:38:08
URL: http://sweethawaii.blogg.se/
Postat av: Fokus

Bra ritat. Klart det är vinstskatt på allt sånt Foki lockar er med. Ricky har inte betalat ett skvatt för sin och hon går inte lottlös heller... Kul blogg du har, föresten+++

2010-10-01 @ 06:23:14
URL: http://blubbi.se/fokus
Postat av: Besökare

Otroligt fint ;)

2010-10-01 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0