Skoljoggen 2010

   Fattar inte att man klarade det, jag och Carro sprang 4 km runt kyrksjön.

   
   Kyrksjön, bild tagen från Google.

   Man behövde ju inte springa om man inte ville, men tänkte... Vi går ju i 9:an och har aldrig sprungit. När starten gick så sprang typ alla skitfort, jag och Carro lullade på lite sådär. Sen vart ju alla trötta, så vi hamnade före. Körde ett bra tempo hela tiden. Kom ifrån Carro lite på slutet, men tror hon tog igen lite. Sprang på 26 minuter blankt, och Carro kom ungefär en minut efter. Tyckte vi gjorde det skitbra!
   Såklart måsta tidningen vara där, kommer nog vara en ful bild på mig i mitten av sidan (hänt förr..). Plus att jag nästan råkade springa in i fotograften i starten när hon stod framför.

   Under dagen hade vi nästan inga lektioner, på So:n hade vi håltimme, och så hade vi bara engelska och spanska. Lugn dag rättare sagt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0